Serveis

Experiències d’aprenentatge

Experiències d’aprenentatge

Presencial i Online amb Okirü: Despertant el Potencial Humà

okirü dos punts vermell

Serveis

Experiències d’aprenentatge

Experiències d’aprenentatge

Presencial i Online amb Okirü: Despertant el Potencial Humà

okirü dos punts vermell

Model Pedagògic

Oferim experiències d’aprenentatge dissenyades per fomentar les habilitats que faciliten l’autoconeixement, la relació amb les altres persones i la interacció amb l’entorn, tenint en compte la complexitat dels sistemes, les relacions i les persones.

En l’actual món laboral, per tal de mantenir una organització en sintonia amb les demandes internes i de l’ecosistema, és imprescindible disposar de persones i equips que tinguin integrades no només habilitats tècniques sinó també aquelles que faciliten l’autoconeixement, la relació amb les altres persones i la interacció amb l’entorn. Que les persones sàpiguen liderar-se elles mateixes, els equips dels quals formen part, així com que disposin de l’habilitat de comunicar-se i arribar a acords, facilita la relació interpersonal, la satisfacció personal i la generació d’un entorn psicològicament segur.

Aquestes destreses requereixen comportaments relacionats amb la comunicació i l’autogestió dirigits a fomentar l’efectivitat personal concretament en l’àmbit laboral. Aprendre aquestes noves habilitats requereix temps i pràctica. Tenint present que les persones integrem hàbits i actituds al llarg de la nostra vida, per adquirir-ne de noves serà necessari canviar algunes d’aquestes actituds per modificar els hàbits i comportaments. D’aquí la importància de construir formacions i materials d’aprenentatge que tinguin presents les característiques dels sistemes, les relacions i les persones que en formen part per tal que els resultats generin canvis satisfactoris i en equilibri amb l’ecosistema.

okirü dos punts vermell

Que les persones sàpiguen liderar-se elles mateixes […] facilita la relació interpersonal, la satisfacció personal i la generació d’un entorn psicològicament segur

Lideratge conscient

El lideratge personal és fonamental per a gestionar, planificar i dirigir qualsevol àmbit dins l’empresa.

VULL SABER-NE MÉS

Comunicació amable

La comunicació és una destresa clau i fonamental per a la gestió de projectes, la relació amb els equips i l’eficiència de l’organització en general.

VULL SABER-NE MÉS

Negociació per principis i interessos per a la gestió de conflictes i la generació d’aliances positives

Negociar ens serveix per a resoldre diferències tot arribant a acords i compromisos.

VULL SABER-NE MÉS
okirü dos punts groc

Equips i persones en entorns col·laboratius

Aquelles organitzacions que volen créixer i evolucionar han anat introduint, com a element clau de l’èxit, les persones que en formen part i el talent que desenvolupen en les distintes posicions dins l’empresa.

VULL SABER-NE MÉS

Noves formes de treballar en entorns híbrids

El present ens mostra un seguit de reptes que ens impulsen a iniciar un procés de transició cap a noves formes de treballar.

VULL SABER-NE MÉS

Gestió emocional conscient en entorns de treball

Diverses investigacions mostren com les emocions impacten significativament sobre com les persones valoren el compromís amb l’organització per a la que treballen, com duen a terme la seva feina i com apliquen la seva creativitat.

VULL SABER-NE MÉS
okirü dos punts vermell

Autolideratge i consciència del cos

Actuem en un entorn volàtil, incert, complex i ambigu que requereix que ens relacionem amb persones diverses, col·laborant en situacions i circumstàncies que, a vegades, poden ser estressants.

VULL SABER-NE MÉS

Coaching sistèmic i mentoring

Creiem en el poder del pensament sistèmic per afrontar els desafiaments de les organitzacions modernes.

VULL SABER-NE MÉS

Learnability: meta-habilitat clau per a la tornada al futur

El present demana que persones i organitzacions redefineixin la forma en què es feien les coses per posar llum i enfocar allò que ja ha arribat a la seva fi per transformar-ho

VULL SABER-NE MÉS